Bestellen Verzenden en Retour

Bestellen
Bestellen gaat als volgt.
– U plaatst uw producten in het winkelmandje en klikt op doorgaan naar afrekenen.

– Vul uw gegeven helemaal in. Voor pakketten: bij bestelnotities kunt u eventueel een opmerking plaatsen wat er op het kaartje mag aan tekst wat op uw pakket komt.

– de betaling gebeurt via ideal. hierna kunt u uw bestelling plaatsen en zal deze voor u in orden gemaakt worden.

– Wilt u een factuur, dit is geen probleem. Laat dit even in een mailtje weten.

Verzenden
Wij doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren, hiervan zullen wij u via de mail op de hoogte houden.
Onze pakketten worden zorgvuldig verpakt en via postnl verstuurd worden. Middels het opgegeven mail adres ontvangt u een track & trace code om uw pakket te volgen.

Wanneer een product niet uit voorraad leverbaar is ontvangt u hiervan binnen 24 uur een mail. In overleg kunnen wij samen naar een eventueel goed alternatief kijken.

De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 6.75 voor een bestelling onder de € 100.00 euro. Gratis verzending vanaf € 100.00 euro

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lekkernijautomaat.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Helaas komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Bij constatering van een kapot product bent u verplicht binnen 1 week te melden. Indien het binnen de garantie valt, zullen wij dit kosteloos vervangen. Graag zien wij een bewijs hiervan middels een app of mail bericht. Eventueel in overleg zien wij het product van melding terug.