Bestellen Verzenden en Retour

Bestellen
Bestellen gaat als volgt.
– U plaatst uw producten in het winkelmandje en klikt op doorgaan naar afrekenen.

– Vul uw gegevens helemaal in. Voor pakketten: bij bestelnotities kunt u eventueel een opmerking plaatsen wat er op het kaartje mag aan tekst wat op uw pakket komt.

– de betaling gebeurt via ideal. hierna kunt u uw bestelling plaatsen en zal deze voor u in orde gemaakt worden.

– Wilt u een factuur, dit is geen probleem. Laat dit even in een mailtje weten.

Verzenden
Wij doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren, hiervan zullen wij u via de mail op de hoogte houden.
Onze pakketten worden zorgvuldig verpakt en via PostNL verstuurd. Middels het opgegeven mail adres ontvangt u een track & trace code om uw pakket te volgen. houdt rekening met mogelijke vertraging bij PostNL door covid-19.

Lekkernij geschenken doet zijn uiterste best om onze pakketten binnen 2 werkdagen aan te leveren bij Postnl. Daarna hebben we de levering helaas niet meer in de hand, en is Lekkernij geschenken niet verantwoordelijk voor een eventuele vertraging van de levering.

Wanneer een product niet uit voorraad leverbaar is ontvangt u hiervan binnen 24 uur een mail. In overleg kunnen wij samen naar een eventueel goed alternatief kijken.

De verzendkosten binnen Nederland bedraagt voor een pakket tot 10 kg  € 6.95.  Pakketten tot 23 kg € 13,50

Klachten:

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lekkernijautomaat.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Helaas komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Bij constatering van een kapot product bent u verplicht binnen 1 week te melden. Indien het binnen de garantie valt, zullen wij dit kosteloos vervangen. Graag zien wij een bewijs hiervan middels een app of mail bericht. Eventueel in overleg zien wij het product van melding terug.